Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ ВЛАДИ

ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ ВЛАДИ 1 year 5 months ago #559

  • pvgerku1964
  • pvgerku1964's Avatar
  • Offline
  • Администратор
  • Posts: 26
  • Thank you received: 3
  • Karma: 2
Перезавантаження влади !

Сьогодні, як ніколи, Україна наблизилась до краю прірви, повернення з якої буде неможливо.
Знищивши всі органи управління та народного контролю, політики розпочали знищувати державне та комунальне майно, захоплювати надра, водні та інші ресурси, які, згідно ст. 13 Конституції України, належать Українському народу.
Для цього були створені нелегітимні міністерства, ЦВК, міліція, прокуратура, суди, держадміністрації, міські ради та їх виконкоми.
Керувати цими нелегітимними структурами були поставлені особи, які організували знищення економіки, армії, культури, освіти, охорони здоров’я, ігноруючи думку територіальних громад.
Але ж, згідно ст.21 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Обмеження прав територіальних громад на місцеве самоврядування згідно з Конституцією та законами України може бути застосоване ЛИШЕ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧИ НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ».
Тобто, діюча влада оголосила Українській нації війну!
Тому настав час Українцям використати конституційне право на пряме управління державою, передбачене положенням ч.3. ст.5 Конституції України «Народ здійснює владу безпосередньо».
Сьогодні всі співвітчизники, які не підтримають знищення нації, знищення держави України, мають історичну можливість відновити конституційний лад в Україні, відновити владу народу, відновити демократичні цінності в державі в конституційний спосіб !
Сьогодні лише лінивий не заявляє про необхідність переформатування влади.
Але ніхто, в тому числі ЖОДЕН лідер опозиції, не говорить про механізм переформатування влади!
А механізм переформатування є!
Він складається з 2-х частин :
1. Використання беззаперечних доказів НЕЛЕГІТИМНОСТІ влади.
2. Створення національної Самостійної Української держави - України згідно положень Декларації про державний суверенітет України, за яку ВЖЕ проголосувало 95% українців, та положень Конституції України 1996 року!!!
Щодо першої частини механізму переформатування влади.
Про нелегітимність органів влади свідчать факти про відсутність правоустановчих документів про їх створення відповідно до положень ст.ст. 80,81,87,90 Цивільного кодексу України.
З метою отримання таких доказів необхідно негайно в усіх регіонах створити комісії народного контролю і затребувати інформацію в письмовій формі про наявність право установчих документів від органів влади (інструкція порядку проведення перевірки та зразки заяв на отримання інформації додаються).
Цю роботу необхідно прискорити, враховуючи сумніви урядів інших держав щодо легітимності дій учасників Майдану в Києві та інших регіонах : (Глава МИД Польши Радослав Сикорский посоветовал украинской оппозиции прекратить оккупацию правительственных зданий, так как "захват общественных учреждений трудно былобы принять любому правительству").
Лише наявність таких доказів захоплення приміщень може перекваліфікувати ці дії із статусу "захоплення" в статус "звільнення".
Щодо другої частини механізму переформатування влади.
Для реалізації другої частини механізму переформатування влади нічого не потрібно придумувати, так як це передбачено чинним законодавством, а саме:
1. Ст.5 Конституції України – «Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо… ».
2. Ч.3.Ст.140 Конституції України – «Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, передбаченому законом,як безпосередньо…».
3. Ч.1. Ст.143 Конституції України – Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо … управляють майном …».
4. Ч.1 Ст.144 Конституції України – «Органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень , визначених законом, приймають рішення, які є обов’язковими до виконання на відповідній території».
5. Ч.1.Ст. закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - «Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста».
6. Ст.5. закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - У містах з районним поділом територіальні громади районів у містах діють як суб’єкти права власності».
Тому настав час Українцям використати конституційне право напряме управління державою, передбаченеположенням ч.3. ст.5 Конституції України «Народ здійснює владу безпосередньо».
Для цього народ має конституційне право прийняти наступні рішення :
1. Протокольним рішенням учасників Майдану звернутись до жителів м. Києва про введення прямого управління владою народом, згідно положення ч.3. ст.5 Конституції України та ч.2. ст.9 «Місцеві ініціативи» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», створити ініціативні групи киян для створення комітетів самоорганізації населення мікрорайонів та повернення райвідділів міліції в підпорядкування територіальних громад, як це передбачає положення ч. 2. ст. 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2. Ініціативні групи киян та інших населених пунктів України на зборах створюють комітети самоорганізації населення та обирають їх керівників.
3. Комітети самоорганізації населення обирають голів територіальних громад сіл, міст, районів у містах з районним поділом.
4. Голови територіальних громад своїми розпорядчими Актами створюють :
- Комітети виборців, функція яких – формування депозитарію представницьких прав виборців.
- Комітети народних представників, функція яких – видача доручень на представницькі права виборців.
- Комітети народних засідателів і присяжних, функція яких - формувати представництво жителів територіальної громади в судах.
- Рахунковий комітет, який складається з бюджетної комісії та комітету народного контролю, функція якого - формувати бюджет, контролювати його ефективне використання та вести реєстрацію всіх видів юридичних осіб.
- Виконкоми внутрішніх справ, функція яких - формувати та контролювати правоохоронні органи на території територіальних громад.
- Надзвичайні комітети, функція яких – контролювати виконання Конституції України на території територіальних громад всіма органами влади, розслідувати порушення та оголошувати вироки, які направляти для прийняття рішення до виконання до комітету виборців , територіальних громад та президента .
- Друковані органи територіальних громад, які створюють органи влади народу відповідно до положень ст..ст. 80, 81, 87, 90 Цивільного кодексу України для оприлюднення всіх рішень та реєстрів представницьких органів ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД .
- Представницькі органи для спільного управління делегованих повноважень територіальних громад сіл, міст, районів у містах з районним поділом : муніципалітети, обласні ради.
Згідно ч.1. ст.144 Конституції України «Органи самоорганізації населення … приймають рішення, ЯКІ Є ОБОВ»ЯЗКОВИМИ до виконання на відповідній території.
Це і є механізм пере завантаження влади, про яку заявляють політики, але не знають як це робити.
Лише ви можете допомогти захистити УКРАЇНУ від знищення, а УКРАЇНЦЯМ захистити свої конституційні права на працю, охорону здоров’я, освіту та гідні умови життя.
Доля нації – у ваших руках !
СЛАВА УКРАЇНІ!
З нами - БОГ! Голова Черкаської міської Асоціації
органів самоорганізації населення,
09.02.2014.В. О. Миколенко.
Last Edit: 1 year 5 months ago by pvgerku1964.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.087 seconds
Powered by Kunena Forum